dijous, 1 de novembre del 2007

PER FÍ...

Sembla que ja la tenim aquí... El dia de les bruixes ha nascut la més bruixa de totes (sense intenció d'ofendre als pares, eh...que aquí la que redacta és la tieta...)

El dia va començar molt aviat per la Núria i el Carles, que a les 7:30h del matí ja eren a la clínica (en el fons, tampoc és tan aviat...en fí). Jo també vaig matinar per poder passar a veure'ls abans d'anar a la feina. El Carles estava una mica nervioset, la meva mare no va poder evitar-ho i va marxar de la feina per poder estar al costat de la Núria per quan el futur pare volia sortir a fumar-se una cigarret o per fer algún dels seus 68 viatges al cotxe a buscar alguna cosa que s'havia deixat en el viatge d'abans...quin desastre!!! Perquè us feu una idea, aquesta era la cara que feia la Núria "antes de..." (fa veure que riu perquè li estic fent una foto, però les ganyotes que feia realment no tenien desperdici)



Però l'Epidural que fa miracles va fer que després la senyoreta no s'enterés de res... Tot va anar molt ràpid, i amb 4 apretades, que diu ella, la Mariona va ser "expulsada" al món exterior....
A tot això, la tieta a la feina no deixava el telèfon ni un segon i així que vaig poder em vaig escapar cap a la clínica. Quan vaig arribar, els avis materns eren a dinar ( a Ca els Mas l'hora de dinar és sagrada ), només hi erem la Montse, jo i els recent pares... però la tranquilitat va durar poc, de seguida tothom era allà, els avis, la besàvia, les cosines....en fí, molta família en general...



Bé i després de tota la pallissa que us estic fotent, arriba el moment que tots estaveu esperant, per fí... amb tots vostès...

MARIONAAAAA!!!



Bé gent, seguiré informant de les activitats de la nou vinguda.... per ara això és tot el que puc dir....
Ella està bé, la mare està bé, el pare està bé i....la tieta està millor que mai, jejeje...

17 comentaris:

la tieta ha dit...

la tieta espera que la matada del blog serveixi per rebre algún comentari...ànims doncs!!!

Enric Truñó Juanola ha dit...

hola! welcome, mariona! (això és anglès ha,ha) ciao!

CuinesPatri ha dit...

Hola a tothom. Aqui el pare de la criatura. Stop.
Dos dies ja sense dormir. Stop.
Avui per fi, ens han donat un bibe per calmar a la "heredera" ja que de moment sembla que no té prou amb el pit. Ha caigut rodona la pobre...quin descans! :D
Bueno esperem tot vagi molt bé. Demà Dissabte ja ens fan fora de la clínica perqué ens espavilem tots solets. Quina porrrrr.!

Bueno. en breu farem la ruta dels reis per ensenyar a tota la family el petit panellet.

Quina currada Cris! molt wapo el blog.
Petons!

Anònim ha dit...

FAMILYYYYYYYYY!!!!!!

Com va la nova vida de 3 per casa???
Tela marinera, no???. Espero que amb els bibis i el pit...hagi deixat de plorar.
Jo he de dir...que només li vaig veure la cara amable i plàcida de la criatura (PER CERT ÉS MOLT MACAAAAAA i en directe encara més...babilla babilla!!!). Els pares els vaig vore com si ho haguéssin fet tota la vida( venga va! con dos tiempos aivalaostia!!)...i la tieta...ja ho veieu...boita com sempre!

Un petonàs...tinc ganes de veure'us family!

martE (l'altra "tieta"...)

Anònim ha dit...

Nuria & Charli & Mariona Feliçitaaaats!!!
Feu un equip sensacional!!!
Esteu fenomenals a les fotus!!!

Mariona, amb aquets pares que tens,
us ho pasareu teta!!! has anat a parar a una casa que tenen el més important en aquesta vida, sentit de l'humor,uns valors basics i fundamentals per ser bona persona.
no nesecitas més, tot lo altre es rellenu.
Aviat vindrem a veuret.
He pensat que a la clinica, familia, metges, infermeres,etc... els pares i vos, nesecitaveu estar tranquils, aixis que ta vindrem a veure casa, aixis podrem estar de relax, Un petonet enorme Mariona.

Pares cuan us va be que pasem?
quina es el millor dia i hora?

Buenas!!! Tieta del blog!!!
bona feina Cris!!!

una abraçade enorme per tota la famili, tan com per la part del pare, com la de la mare, i una mes gran encara per la que començeu els tres, us estimo, FELIÇITATS

YC"

mare ha dit...

La Mariona guapisiiiiiiiiima, tu tambe tieta.
T'estimo.

Mare (iaia)

Enric Truñó Juanola ha dit...

I la 'iaia' també... ;-D

Felicitats i la més sincera enhorabona :-)

Anònim ha dit...

Cris com sempre t'ho has currat. Mariona tens molta sort de tenir una tieta com aquesta (ademes entre tu i jo conseguiras d'ella el que vulguis)Petons per a tots.

Anònim ha dit...

Uoooooooo! Congratuleishons a l'equip pel seu recent pas a produccio (q m'acabo d'enterar via Pietro)!!!!
Ja nireu informant (tieta i/o autors) dels evolutius/upgrades de la criatura!

Salut!

Unknown ha dit...

aqui la tieta valenciana (segons me mare perque a mi no em sona massa be...)...cris t'ho has currat molt, set cau la babilla nena....
en fin, felicitats als pares, i ja sabeu que amb sempre tindreu una bona cangur...(recorde 10€ l'hora, jaja)
un besito molt fort i quan pugui ja em passare...nomes dir-vo que el dijous que ve marxo a Amsterdam, áixi es la vida de chunga...;P

a disfrutar de la nena!!!!!!

Unknown ha dit...

per cert, la nita soc joooooooo (anna mas)

Anònim ha dit...

La Mariona està cada dia mes maca i no és amor de iaia, és qu'es la veritat. L'avi no escriu perque no es pot fer amb "boli" sino ho feria segurament però el cert és qu'està "xoxo" i no es broma, diu que la nena quan sent la seva veu gira el caparró cap on ès ell i a mi em sembla que te raó (¿veus Ramon que quan tens raó te la dono?.
Be a tots els comentaristes he de dir que servidora fà el que pot amb el seu català, eren "otros tiempos" i totes les monjes de la Castella mes profunda, no m'ho tingue en compte.
Un petò per tots.
Mare

Anònim ha dit...

D'anonima res de res.
Mare

Anònim ha dit...

Bones familia!! Soc el cosí impresentable de la mare....:P
Em sap greu no haver pogut veure encara la Mariona, xo estic molt ocupat, i poc acostumat a estar-ho...
Espero i suposo que tot us deu anar de guays i se de bona font que la nena és molt maca´i el part va aanr molt be, ai`xí que moltes felicitats de part meva i de la Meri, espero veureus dintre de poc!!!

Mon

Anònim ha dit...

hei avi ramon!, aixo va com la maquina d'escriure pero en comptes de fer anar el rodet li has de donar al enter, animat!!!!
m'agradaria que hi hagues alguna foto actualitzada de la mariona, en aquest temps creixen que no t'enteres....
petonets als pares i familia

Anònim ha dit...

Hola Mariona. Com cada dia he parlat amb la teva mare, la tens contenta,aquesta panxulina qu'et fa mal ¿Oi xatona?. Bé demà passat dijous ens veurem perque vindràs a casa els avis.
Fins llavors un petó de la iaia.
Mare

martona ha dit...

Aquí la tieta segona ( com diu la meva cosina Núria ).
Quina cosa més guapa que teniu!!
Y de esos mofletes que ... aqui como la menda, jejeje !
Bueno que moltes felicitats i ... perquè no? a por otro !!! jejeje

un besito a tots tres wapos! us estimo !
I a la meva Cristi tb wapa, de tu prima!!