divendres, 2 de novembre del 2007

DEMÀ CAP A CASA!!!

Vull deixar clar desde el principi, que per molt que ahir es creés aquest blog, la nostra amiga va néixer el dia 31 d'Octubre...per si a algú li costa recordar-ho, us enrecordareu ràpid quan us digui que és el mateix dia que fa 2 anys va néixer la nostra estimada Leonor de Todas las Santas (Núria, ho veus que és una broma, veritat?). En fí, prosigamos.

Ahir el dia ja no va ser tant emocionant...ooohhh.....però jo no li treia el ull de sobre, és més monaaaaa...... Van venir l'Anna Casals i la Maria Rodri "la sister" i vam estar petant la xerrada... Però a la nostra hora de dinar varem marxar...dic la "nostra" perquè sembla que la marona de la criatura té els minuts contats per dinar...cap a la una del migdia una infermera va entrar a deixar el dinar i va tornar al cap d'una hora (o sea, a les 14:00). Nosaltres, amb el palique normal en aquestes situacions, ens vam distreure i la Núria no va tocar ni la paella (ahir era dijous, como no) ni el bistec macarrònic amb mitja patata a la planxa... Doncs no sabeu el rapapolvo que li va fotre l'infermera, tu!! Perquè encara no havia menjat i bla, bla,bla....




Foto: 4 generacions de la família: dreta-besàvia, mig-iaia, esquerra-la tieta i a baix al centre...
la superstar.

Després de la fotito de turno...per no fotre tan la pallissa...prosegueixo.

Abans de continuar amb les activitats de la família Gomez-Mas (o era al revés?), comentar-vos que aquesta nit passada ha estat de les pitjors que puc recordar, no vull entrar en detalls, pero la història va de vomiteres...en fí...el que vull dir amb això, es que la tieta no ha pogut passar per la clínica, així que no puc explicar gaire res....Si us voleu informar, mireu els comentaris d'ahir o en Carles fa un petit resum del que ha passat avui per allà....
Per acabar....regalito!!!
Si us mola alguna foto, o la voleu veure més gran, només cal que hi clickeu a sobre.


4 comentaris:

Enric Truñó Juanola ha dit...

És molt maca, Cris.

Pere ha dit...

Hola!

aviam si li podeu fer més fotos, que jo vaig pujar divendres i té pinta que ja ha canviat molt!

salut i felicitats!!

Anònim ha dit...

Que maca!!!!!!!! :D m'ha passat el link el Pietro jeje

Moltissimes felicitats,

Un petó molt gran :)

Marta

martona ha dit...

Toma foto de la meva nevodeta segona o de la meva cosineta, jo ja em faig la picha un lio la veritat!!

que wapa que es la meva peke !!

un beso primis ( inclós Carlitus eh ) i a la MARION porsupuesto !!!